O filmie „Bezdroża” pisałem już w tym miejscu. Bardziej w kontekście książki, która jest kontynuacją przygód Miles’a i Jack’a. Być może na jej kanwie powstanie kolejny film. Nie byłoby to dziwne zważywszy na sukces jaki odniosły Bezdroża. Do tego nie można nie powtórzyć terminu „Sideways effect”, który zmienił preferencje winiarskie konsumentów w USA, wina ze szczepu Merlot zaczęły się coraz gorzej sprzedawać, natomiast Pinot Noir rósł w siłę.
Mike Veseth na swoim blogu WineEconomist.com (warto śledzić tę stronę) opisuje swoje wrażenia związane z książką Vertical. Choć wciąż będzie głównie o winach, to jednak nie będzie tym razem „Vertical effect”. Poczytajcie sami, to ciekawy tekst.
Jeśli nie chcecie, to trudno. Poniżej zajawka innego filmu – Bezdroża, wersja japońska;) Nie o Pinot Noir, ale o Cabernet Sauvignon. Mam nadzieję, że to jakiś żart:]