Specjalnie dla winnic – to się nazywa dbanie o klientów!

Tagi

, ,

Udostępnij na:

Byłem w szoku, jak to przeczytałem. W Polsce to w głowie się nie mieści, ale na dojrzałym rynku, którym są Stany Zjednoczone okazuje się, że niemal wszystko jest możliwe.

Fedex, postanowił dostosować swoje usługi do klientów, którzy wymagają specjalnego traktowania i potrzebują specjalistycznych usług. Gwarantowany czas dostawy, a przede wszystkim zapewnienie optymalnych temperatur przewożonego towaru, to istotne czynniki dla producentów wina.

A cena…? Kto by tam wchodził w szczegóły;)

Więcej na WineBusiness.com

 
  • I do not think we will ever see this kind of service in Poland……unfortunately. But this is a great initiative answering customer demand from FedEx!

    • „ever” is a really sad word:( we just need to keep fingers crossed. market is developing, so hopefully one day we’ll become mature market and there will be demand to provide such a unique service. even if so, it will be niche.