Dobra reklama nie jest zła!

Tym razem podając dalej za CzerwoneCzyBiałe, przykład tego, że reklama w świecie wina może być dobra. Oczywiście porównując do innych reklam w tej branży. Mi się podoba, a Wam?

 
  • Great ad indeed!
    I like the style, although, the best videos advert I have seen so far were for spirits rather than wine. For example:

    Johnnie Walker: http://www.youtube.com/watch?v=MnSIp76CvUI
    Guinness – Domino TV commercial: „Tipping Point”: http://vimeo.com/4647664
    Smirnoff: http://www.youtube.com/watch?v=Dm6uTaDwJj8

    Enjoy!

    @owinach

  • I agree with your opinion on spirits industry. Main difference is budget. Sad but true, expenditures in wine industry would never the that high as it is with spirits. I am more than sure, that wineries will be very interested in making great ads, but reality is crude – wine audience is much smaller than spirits, so for now there is no chance to produce big ad;)

    BTW – I’m really curious how come is it possible to read articles in Polish but commenting them in English?;)

  • Gabriel

    Nie wiem, czy to jedno wielkie jajo i śmianie się z samych siebie, czy reklama dla „red necków” ale jednak źle odbieram dość brutalne, agresywne, szowinistyczne nuty tej reklamy. Nawet jeśli to tylko komedia, to nie w moim guście.

    • Dobre reklamy (w teorii) robi się dla konkretnych grup docelowych, dlatego uważam, że ta reklama festiwalu win w USA jest bardzo dobra, bo bardzo „amerykańska”. Poza tym na tle innych reklam z branży winiarskiej uważam, że ta jest profesjonalna i działa. Ale to tylko moje skromne zdanie;)

  • Gabriel

    Tak sobie właśnie pomyślałem, że chyba jestem spoza targetu.

  • Cóż, ja też nie za bardzo. Mnie po prostu cieszy sam fakt, że powstała reklama z pomysłem, a nie tylko stara piwnica, winnica, butelka, logotyp i że od 300 lat najlepsze w regionie „x”.

  • Gabriel

    … spracowane dłonie pielęgnujące winorośl, rozbryzgi nalewanego wina w zwolnionym tempie. ;)