Jeden z czołowych producentów A.O.C. Sauternes rozpoczyna produkcję wina w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach o pojemności 100ml, które mają być skierowane do najmłodszej części miłośników win, spożywających wino w klubach.
We wrześniu pojawią się pierwsze produkty w klubach w Bordeaux i Singapurze, które zostaną wyprodukowane przez posiadłość Château d’Arche z Grand Cru Classé. Będzie one drugim winem posiadłości i nazywać się będzie – La Perle Arche.
Dyrektor zarządzający Jérôme Cosson powiedział Decanter.com: „Wielu młodych ludzi nie czym jest Sauternes lub myślą po prostu, że to bardzo drogie wino, ale kiedy je próbują okazuje się, że jest bardzo fajnym winem.”
„Chcemy współpracować z klubami, by dać konsumentom możliwośc wyboru pomiędzy wódką – dla mężczyzn, a Sauternes dla kobiet. Pomysł polega na tym, że chcemy umieszczać nasze wino w wielkich pojemnikach z lodem wystawionych na bar.”
Opakowanie o pojemności 100ml z nakrętką może być przeworzone jako bagaż podręczny w trakcie lotów. Pan Casson wspomina również o pomyśle stworzenia zestawu pięciu roczników specjalnie dla turystów.
Pierwszy rocznik wypuszczony na rynek w nowatorskim opakowaniu to 2005.
Patrząc długofalowo, produkt ma być sprzedawany na rynkach Dalekiego Wschodu, Australijskim, Brytysjkim oraz USA.
Źródło: Decanter.com
Podobne
wpisy